duminică, 19 iunie 2011

Am tăiat panglica

Atunci cînd am anunțat inaugurarea unui obiectiv de importanță națională, nu știam că acest eveniment se va petrece aproape în același timp cu inaugurarea Pasajului Basarab. Dar viața e plină de coincidențe.
Am fost la Ogrezeni, am tăiat panglica la inaugurarea festivă a sistemului de irigații construit de Cody, am cules coacăze și vișine, am mîncat minunata salată construită de Eszti, iar la întoarcere am trecut pe Pasajul Basarab construit de Oprescu.
Cîteva poze făcute de Lilick:







Urmează și alte poze.

6 comentarii:

  1. Era sa zic ca ne-au cam eclipsat cu podul, dar nu, nu s-a intamplat asta: m-am interesat si toate televiziunile de stiri au transmis evenimentul nostru. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Lilick
    Normal! Mai ales că, așa cum văzut în reportajul de pe blogul lui Victor Ciutacu, Oprescu nu a vrut să taie panglica. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. nici foarfeca noastra nu a prea vrut sa taie panglica ))) dar asta e alta poveste )))
    Cody

    RăspundețiȘtergere
  4. @Cody
    Data viitoare aducem o foarfecă mai bună :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Inaugurarea marelui sistem de irigaţii de la Ogrezeni a fost transmisă la BBC şi CNN live !

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!