sâmbătă, 18 iunie 2011

festCO 2011 - ultimul act. O scrisoare pierdută

Gata. S-a terminat. O săptămînă de sărbătoare a teatrului. O săptămînă în care am văzut teatru, am vorbit despre teatru, am respirat teatru.
A noua ediţie a festCO s-a încheiat strălucit cu premiera oficială a spectacolului "O scrisoare pierdută" de Caragiale, în regia lui Alexandru Dabija. Aproape trei ore de rîs şi de aplauze la scenă deschisă.
Pentru că la ora asta mi-ar fi greu să scriu mai multe despre spectacol, pentru că toţi actorii au fost formidabili, mă mulţumesc să dau aici distribuţia (în ordinea indicată de autor) şi cîteva poze (foto: Mihaela Marin) luate de pe pagina de web a Teatrului de Comedie:


Ştefan TipătescuMarius Florea Vizante
Agamemnon DandanacheGeorge Mihăiţă
Zaharia TrahanacheValentin Teodosiu
Tache FarfuridiFlorin Dobrovici
Iordache BrânzovenescuEugen Racoţi
Nae CaţavencuMarcel Iureş
Ghiţă PristandaDragoş Huluba
Un cetăţean turmentatDorina Chiriac
Zoe TrahanacheMihaela Teleoacă
Ionescu, Popescu...Dan Rădulescu




2 comentarii:

  1. Caragiale, contemporanul nostru, interpretat magistral de toţi cei de mai sus !
    Scenografia, însă, mi s-a părut parcă încropită la repezeală, ca şi costumaţia actorilor. Părerea mea !

    RăspundețiȘtergere
  2. @Matilda
    Nu cred că scenogafia a fost încropită, vrea să spună ceva, există o idee acolo - dar nu mi-a plăcut. Nu vine din Caragiale.

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!