vineri, 30 martie 2012

De-a Frunzăverde

Evenimentul săptămînii a fost, fără îndoială, plecarea lui Frunzăverde de la PDL la PNL. Ca vicepreşedinte al PNL şi candidat la postul de preşedinte al CJ.  Nici măcar asta nu m-a făcut să mă uit la tocşouri. În schimb, am citit ce s-a comentat pe bloguri şi pe Facebook. Am mai şi vorbit cu  două-trei persoane care cunosc bine personajul.

Prin urmare, declar că:
Sunt de acord cu tot ce spune doamna Zoe Petre în postarea "Sfîrşitul erei Băsescu". Are perfectă dreptate.
Dar
Sunt de acord şi cu ce scrie Sibilla în postarea "”BUN” VENIT ÎN USL , Sorin-LACHE Frunzăverde !!" Şi Sibilla are dreptate.
Şi, pentru că nu vreau să fiu modestă,
Sunt de acord şi cu ce scriam eu în urmă cu 15 ani, în "Secretul atomic":
„La raţiuni de stat te referi cînd dai un decret pe care nu-l înţelege nimeni, cînd eliberezi un terorist sau cînd faci brusc o vizită într-o ţară cu care te afli în conflict. Şi aşa mai departe.” 
Şi eu am dreptate. Deşi acum ar trebui să vorbim nu de raţiuni de stat, ci de raţiuni de judeţ. Dar mă tem că, la tsunami-ul de "transferuri" ce se apropie, ne putem aştepta să fie invocate în curînd şi raţiuni de municipiu, raţiuni de oraş, raţiuni de comună...

8 comentarii:

  1. as comenta dar deja as repeta ce-am spus deja la mine ... mahnire mare cand aud si de Vaslui Ilfov si de alte contaminari ... o pata portocalie pe obrazul "romaniei bunului simt" care e chiar maro daca stingi putin lumina ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Silvu ple, Lucia.

    “Niciodată nu am fost la Bosfor
    Şi cum e, zău că n-am cum să-ţi zic.
    De m-afund în privirea-ţi, cu dor,
    Zăresc bleu flama mării-n declic. ”

    Ce raţiune, aici nu e vorba de raţiune, astea-s traduceri curate. Şi Esenin avea dreptate. În politică n-am fost, nu ştiu cum e, dar dacă mă uit în ochii tăi îmi dau seama că situaţia e albastră. Iar cel care urmăreşte politica riscă să-l ia flama de la atâtea hafturi care ţin trei zile. Parol.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Bordelezu
    Silvu ple.
    Traduceri? Să ne traducă pe noi carevasăzică?Parol!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Lucia

    N-aş vrea, dar teamă mi-e. Cine s-a fript cu ciorba (Valeriu Stoica), suflă şi-n Frunzăverde. :)

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!