miercuri, 7 martie 2012

Viața fără Facebook

7 martie 2012. Ziua în care a dispărut Facebook. Temporar, presupun. Nu ne lasă Mark Zuckerberg fără dragii noștri friends, fără like, fără poze de flori și pisici etichetate cu numele noastre, fără îndemnul de a scrie ce avem în minte, fără Farmville, fără reclame la medicamentul împotriva candidozei sau la cura de slăbire fără regim, la Roșia Montană sau Remus Cernea, la cupoane și jupoane. Așa ceva nu se poate întîmpla.
Numai că tocmai s-a întîmplat. Chiar azi, cînd am citit în „Finanțiștii” că Facebook ar urma să fie listat la bursă, ceea ce nu ne-ar deranja, dar și să nu mai fie gratuit. Mă întreb, în această dimineață fără Facebook, cîți dintre cei 1539 de friends ai mei ar da bani ca să afle cînd e ziua mea de naștere și ce emisiune de televiziune îmi place.
Oare există viață după Facebook?
P. S. Această postare ar putea fi o leapșă cu tema „Viața fără Facebook”. Leapșa merge la Oana, Lilick, CodyGeorge Șerban, Adi Hădean, Chinezu, Neliniștitu. Și la oricine mai dorește.

3 comentarii:

Click pe poză!