luni, 30 aprilie 2012

Adevărata listă a noului guvern

De vineri seara, de cîte ori dau drumul la televizor, telecomanda se opreşte, fără voia mea, vă asigur, asupra unei liste a viitorului guvern Ponta. Lista e mereu alta. De fiecare dată, lista e comentată de jurnalişti, analişti, editorialişti, oameni politici, oameni de afaceri, oameni de bine, oameni de rău, oameni de aşa-şi-aşa. Fiecare dintre aceste distinse persoane publice ştie mai bine ca oricine - şi în orice caz mai bine decît Ponta - ce are de făcut viitorul guvern. Acelaşi fenomen, fără telecomandă, doar cu mouse, se petrece pe bloguri, dar mai ales pe Facebook. Numai din cele zise în tocşouri şi cele scrise pe fb ar ieşi un program de guvernare pentru următorii 40 de ani.
În aceste condiţii, împreună cu prietenii mei, în decorul mirific (!) al grădinii Centrului Cultural de la Ogrezeni, am alcătuit, în urma unor negocieri foarte serioase, lista viitorului guvern şi am schiţat programul de guvernare.
Aveţi aici decorul:




Structura şi componenţa guvernului de la Ogrezeni sunt, deocamdată, secrete. Ce rost ar avea să le anunţăm acum, cînd la televizor se prezintă a treizeci şi şaptea listă a cabinetului Ponta?
Premierul desemnat Victor Ponta a spus că va face publică lista viitorului guvern mîine seară.
Răbdare!
Lista guvernului de la Ogrezeni va fi anunţată ulterior.

3 comentarii:

  1. Ar fi mai interesanta lista guvernului DE UMBRE din Modrogan ... :evil:

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu vreau portofoliul Apelor, Malțului și Hameiului!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Arogantu'
    Pentru cine ar fi interesantă? Pe mine mă interesează guvernul de la Ogrezeni.
    @Horia Gârbea
    S-a făcut, dar deocamdată rămîne între noi.

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!