luni, 3 decembrie 2012

Ziua de azi (1)

"Ziua de azi" era titlul unei rubrici pe care am avut-o prin 1991 la ziarul "Azi". Mi-am amintit de ea şi am decis s-o reiau, aici pe blog.
În ultimele luni, prezenţa mea pe blog a fost aleatorie şi sporadică, aşa că numărul de vizitatori a scăzut dramatic. Nu vreau să mă scuz, vreau doar să le explic cititorilor mei fideli - dar şi cei infideli au voie să citească, nu fac discriminări - că am abandonat lăsat de izbelişte neglijat blogul din motive literare. Rezultatele s-au văzut deja şi se vor mai vedea.
Nici măcar campania electorală nu m-a făcut să intru în fibrilaţie ca altădată. E o campanie cam ciudată, cu Băsescu pe post de purtător de cuvînt al unui PDL în degringoladă, neinspirat mascat în ARD şi cu un USL care, în ciuda unor probleme interne şi mesaje contradictorii, nu are cum să rateze o victorie zdrobitoare. Deci, de ce să scriu? Ca să-mi conving prietenii să meargă pe 9 decembrie să voteze USL? Dar ştiu foarte bine că cei mai mulţi dintre prietenii mei vor merge pe 9 decembrie la vot şi vor vota USL.

Aşa că voi scrie despre ziua de azi.

Azi e ziua lui George Şerban, prietenul şi colegul nostru din online (blog şi Facebook), dar şi offline. George, la mulţi ani, să se împlinească tot ce doreşti!

A început sezonul filmelor de Crăciun. Unele vechi, altele mai noi, toate cu acelaşi mesaj: trebuie să fim mai buni şi să credem în Moş Crăciun. Şi, desigur, să facem cumpărături.
Dar eu nu mă uit la filme, nici cumpărături nu fac, am treabă.


Azi, la orele 18, în Sala Oglinzilor de la Uniunea Scriitorilor, va fi o nouă întîlnire a Clubului Dramaturgilor. Va fi prezentată în spectacol-lectură piesa "Învăţăturile lui Zaharia Trahanache către fiul său, Zăhărel", de Marilena Dumitrescu, în regia lui Mihai Lungeanu. 
Trebuie să vă explic că e vorba de o comedie? Mă gîndeam eu că nu.
Dacă vreţi să rîdeţi, sunteţi invitaţi.

3 comentarii:

  1. Evident, mergem la vot şi NU votăm cu băsescimea, indiferent cum s-ar numi.
    LA MULŢI ANI, George !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru urari! Vi le intorc cu bucurie, adaugand sanatate si multe bucurii! Iar tie, Lucia, multumesc pentru ... pomenire :) si felicitari pentru ideea "Ziua de azi"

    RăspundețiȘtergere

Click pe poză!